شهرجدیدپرند .آخرین وضعیت متروی شهر جدید پرند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






سعید صابونی درباره ثبت‌نام شهر جدید پرند اظهار کرد: در حال حاضر ثبت‌نام ادامه دارد به‌طوری که میانگین روزانه 300 نفر ثبت‌نام می‌شوند. وی با یاد‌آوری آنکه پیش از این 80 هزار نفر برای دریافت واحد‌های شهر جدید پرند ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: از این بین 70 هزار نفر واجد شرایط شناخته شدند.

به گفته مدیرعامل شهر جدید پرند تاکنون با 30 هزار نفر از واجدان شرایط قرار‌داد 70 درصد بسته شده است و به 40 هزار نفر آنها پیامک‌هایی مبنی بر واجد‌ شرایط بودن آنها و حضورشان برای عقد قرار‌داد 70 درصد ارسال شده است. وی افزود: شهر جدید پرند با 95 هزار واحد تکمیل خواهد و برای این میزان ثبت‌نام انجام خواهد شد بنابراین می‌توانیم 15 تا 20 هزار نفر دیگر را نیز ثبت‌نام کنیم، ضمن آنکه در صورت انصراف تعدادی از 40 هزار نفر که پیامک دریافت کرده‌اند نیز می‌توان تعدادی را جایگزین کرد.

صابونی در مورد آخرین وضعیت ساخت‌وساز در شهر جدید پرند نیز اظهار کرد: نازک‌کاری 35 هزار واحد تاکنون پایان یافته است. دو هزار واحد نیز خرداد‌ماه 90 تحویل داده شد. مدیرعامل شهر جدید پرند با بیان این‌که خرداد‌ماه امسال 10 هزار واحد دیگر شهر جدید پرند به صاحبان آن تحویل داده شد، گفت: هشت هزار واحد دیگر نیز در شهر جدید پرند آماده‌ افتتاح است.

وی خاطر نشان کرد: 15 هزار واحد دیگر از آپارتمان‌های پرند در حال دریافت خدماتی همچون برق، آب، گاز و تلفن هستند و در نیمه‌ دوم امسال تحویل داده می‌شوند. به گفته‌ صابونی سفت‌کاری 60 هزار واحد پایان یافته و در مرحله‌ آغاز نازک‌کاری هستیم تا به این ترتیب تا پایان سال ظرفیت خوبی برای افتتاح آماده کنیم.

مدیرعامل شهر جدید پرند هم‌چنین درباره‌ آخرین وضعیت متروی شهر جدید پرند نیز اظهار کرد: از حرم مطهر امام خمینی (ره) تا شهر جدید پرند 50 کیلومتر مترو راه‌اندازی خواهد شد که از این بین 18 کیلومتر را ما انجام می‌دهیم. صابونی یاد‌آور شد: این 18 کیلومتر تا مرحله‌ ریل‌گذاری یعنی ساخت پل و زیرساخت‌ها آماده شده است که تا پایان شهریورماه به شهرداری تحویل می‌دهیم تا بقیه‌ی اقدامات را انجام دهد. 32 کیلومتر دیگر توسط شهرداری باید آماده شود.

منبع : شاسا




:: موضوعات مرتبط: اخبار شهر جدید پرند , مزایده و مناقصه , آخرین خبرها , ,
:: برچسب‌ها: X مسکن مهر پرند , شهر جدید پرند , پرند , مسکن پرند , شهر پرند , قیمت مسکن در پرند , شهرک پرند , قیمت خانه در پرند , قیمت آپارتمان پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 1318
|
امتیاز مطلب : 46
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
ن : عارف کریمی
ت : یک شنبه 26 شهريور 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');